De 6 træningsbrixe

Her træner man på eldrevne brixe. Brixene hjælper med til at bevæge personen, der træner på brixen, således at bevægelsen sker i et roligt kontrolleret tempo med lav belastning af leddene. Træningen foregår liggende på 6 forskellige brixe, som hver indeholder mere end en funktion. På brixene træner man muskulært, og muskulaturen masseres og udstrækkes. Træningsformen er mindful og meget effektiv, da man træner vakusnerven, som beroliger alle organer.

Balle brix

  • Masserer ballerne
  • Styrker hoften og maven.
  • Er med til at nedbryde cellulitis (appelsin-hud).
  • Vibration i brixen afslapper musklerne og efterlader kroppen total afslappet.

Ben og hofte brix

  • Træner benmuskler på for-og bagsiden, baller, lænden og de skrå mavemuskler.

Bryst og benpres brix

  • Former og styrker yder- og indersiden af benene.
  • Trimmer og forbedrer hoftens bevægelighed.
  • Samtidig formes bryst, skulder og øvre ryg.

Mave brix

  • Formindsker og former hele mavens muskelgruppe, mens den øvre ryg strækkes.
  • Mobiliserer hoften, knæ og ballerne.

Ryg og arme brix

  • Masserer øverste del af ryggen.
  • Hjælper brystet med at udvide sig, så vejrtrækningen øges.
  • Former og styrker brystet, øvre ryg, øvre arme og skuldre.

Sidebøjnings-brix

  • Træner og smidiggør tajlen, hoften og de lange rygmuskler.

  • Tilfører styrke og flexibilitet til den øvre ryg.