Jeg hører tit at 2 veninder som taler om bare der fandtes et sted hvor man kan træne uden at lave noget 😉
Tænk det gør der i Livsstilscenter for krop & sjæl hvor man lægger sig til sundhed og en bedre form.

 

De 6 træningsbrixe

Blid og effektiv træning
Skånsom, men effektiv træning på 6 ergoterapeutiske, eldrevne brikse kombineret med blid styrketræning, gør det muligt træne uden at overbelaste led og muskler, men alligevel opnå øget styrke og smidighed.
Træningen foregår efter principperne i Pilates der vedligeholder og styrker kroppen. Fordelen ved at træne med de ergoterapeutiske, eldrevne brikse er, at du ikke kommer til at overbelaste led og muskler.

Træningen foregår i et roligt tempo, så det er både en skånsom og effektiv motionsform.
Du kommer til at træne på flere forskellige brikse for at komme alle muskelgrupper igennem. Træningen på hver maskine tager 6 minutter.

Træningsformen er mindful og meget effektiv, da man også træner Vagusnerven, som beroliger alle organer.
Træning på de ergoterapeutiske, eldrevne brikse er velegnede for alle uanset form, alder og baggrund, fordi træningen bliver individuelt tilpasset med et program, der tager hensyn til dit helbred og din fysiske tilstand.

 

 

Balle brix

  • Masserer ballerne
  • Styrker hoften og maven.
  • Er med til at nedbryde cellulitis (appelsin-hud).
  • Vibration i brixen afslapper musklerne og efterlader kroppen total afslappet.

Ben og hofte brix

  • Træner benmuskler på for-og bagsiden, baller, lænden og de skrå mavemuskler.

Bryst og benpres brix

  • Former og styrker yder- og indersiden af benene.
  • Trimmer og forbedrer hoftens bevægelighed.
  • Samtidig formes bryst, skulder og øvre ryg.

Mave brix

  • Formindsker og former hele mavens muskelgruppe, mens den øvre ryg strækkes.
  • Mobiliserer hoften, knæ og ballerne.

Ryg og arme brix

  • Masserer øverste del af ryggen.
  • Hjælper brystet med at udvide sig, så vejrtrækningen øges.
  • Former og styrker brystet, øvre ryg, øvre arme og skuldre.

Sidebøjnings-brix

  • Træner og smidiggør tajlen, hoften og de lange rygmuskler.

  • Tilfører styrke og flexibilitet til den øvre ryg.